legservice@statusko.ua +38 (050) 024-02-46
  • Головна
  • |

  • Посвідка на тимчасове проживання в Україні на підставі інвестицій.

Посвідка на тимчасове проживання в Україні на підставі інвестицій.

Термін дії 2 роки

Оформлення за 15 днів

Вартість:
6000 грн

В вартість послуги не входить сплата державних зборів, вартість страхового поліса та переклад необхідних документів.

Питання залучення іноземних інвестицій актуальне в кожній країні, і Україна не виняток. Основні причини зацікавленості ― у потребі скоротити технологічний розрив між Україною і європейськими країнами-лідерами і задіяти іноземні кошти для реструктуризації підприємств, на що не вистачає національного капіталу.

 

Обсяги іноземних інвестицій фактично визначають ступінь інтеграції у світове господарство, а Україна намагається наблизитись до провідних країн з трансформаційною економікою. Саме тому для іноземців створюються сприятливі умови на всіх етапах введення інвестицій і адаптації до українських реалій. Посвідка на тимчасове проживання ― інструмент для такої адаптації. Інвестиція в економіку України  ―  одна із підстав для іноземця отримати дозвіл на тимчасове чи навіть постійне проживання у нашій країні.

Посвідка на тимчасове проживання в Україні на підставі інвестицій. Термін дії 2 роки.

 

Питання залучення іноземних інвестицій актуальне в кожній країні, і Україна не виняток. Основні причини зацікавленості ― у потребі скоротити технологічний розрив між Україною і європейськими країнами-лідерами і задіяти іноземні кошти для реструктуризації підприємств, на що не вистачає національного капіталу.

 

Обсяги іноземних інвестицій фактично визначають ступінь інтеграції у світове господарство, а Україна намагається наблизитись до провідних країн з трансформаційною економікою. Саме тому для іноземців створюються сприятливі умови на всіх етапах введення інвестицій і адаптації до українських реалій. Посвідка на тимчасове проживання ― інструмент для такої адаптації. Інвестиція в економіку України  ―  одна із підстав для іноземця отримати дозвіл на тимчасове чи навіть постійне проживання у нашій країні.

Хто вважається іноземним інвестором в Україні

Це суб’єкти, що провадять інвестиційну діяльність в нашій країні:

  • створені згідно з законодавством іншої держави юридичні особи;
  • не обмежені в дієздатності іноземці, у яких на даний момент немає постійного місця проживання;
  • міжнародні неурядові та урядові організації інших держав тощо.

Що потрібно для оформлення тимчасової посвідки для інвестора.

Насамперед потрібно стати інвестором, тобто ― зробити внесок у економіку держави здатною до вільного обміну валютою. Порядок внесення і реєстрації іноземної інвестиції визначений КабМіном.

Інвестиція для підстави отримання посвідки на тимчасове проживання повинна відповідати вимогам:

  • розмір еквівалентний не менше як $100 000 у валюті або цінних металах;
  • легальне походження коштів;
  • замість переведення коштів на державний рахунок інвестор може створити в Україні нове підприємство чи внести кошти на рахунок уже існуючого.

ВАЖЛИВО. Зареєстрована у визначеному законом порядку інвестиція має бути спрямована саме в економіку ― для  отримання прибутку та інших соціально-економічних результатів.

 

Тимчасова посвідка на підставі інвестицій в Україні: процедура оформлення та нюанси.

Порядок оформлення посвідки на тимчасове проживання складається з декількох кроків, перший з яких це саме інвестування і реєстрація інвестиції у Міністерстві економіки. Процедура реєстрації може тривати близько двох тижнів: поки податкова інспекція перевіряє кошти.

Якщо обрана форма інвестування ― створення компанії чи підприємства, то спочатку реєструється компанія і вноситься статутний капітал у розмірі $100 000 і більше.

А потім  для отримання посвідки на тимчасове проживання потрібно зібрати передбачений законодавством кейс.

  • Паспорт чи документ-посвідчення особи, яка не має громадянства;
  • Зареєстровані належним чином угоди про інвестиційну діяльність чи статут новоутвореної компанії.
  • Український переклад сторінки паспорта особи, що звертається за посвідкою.
  • Банківське підтвердження щодо надходження інвестиції.
  • Страховий поліс і його копія.
  • Підтвердження, що адміністративний збір сплачено.

Із цим кейсом треба звернутися  у ДМС, де впродовж 15 днів папери перевірять і приймуть рішення видати посвідку.

ВАЖЛИВО! Оформлена іноземним інвестором посвідка на тимчасове проживання дає право отримати такий же документ членам його родини.

Посвідка на тимчасове проживання: термін дії і умови продовження.

Іноземним інвесторам документ видається на 2 роки. Коли термін дії спливає, можливе продовження посвідки на тимчасове проживання ― обмін старого документа на новий. Але тільки в тому випадку, якщо іноземець заздалегідь, за 15 днів і раніше кінцевого строку, підготує новий кейс і вчасно надасть його для розгляду у територіальний орган ДМС. Разом із документами має бути пред’явлена і поки ще дійсна посвідка, але тільки пред’явлена ― здати її потрібно тільки у момент отримання нової.

Крім закінчення терміну дії,  причиною для обміну посвідки  можуть бути:

  • рішення іноземця змінити прізвище, ім’я або по-батькові;
  • виявлення іноземцем чи відповідними службами розбіжності у записах;
  • непридатність документа для подальшого використання тощо.

Якщо виникають такі обставини, кейс документів треба зібрати протягом місяця і звернутись у ДМС для обміну.

ВАЖЛИВО! До кейсу мають бути додані матеріали, що можуть служити підтвердженням обставин, чи юридичні факти, згідно з якими посвідка дійсно підлягає обміну. А матеріали від іноземних державних органів мають бути легалізованими відповідно до установленого порядку.

Як отримати посвідку швидко та зручно.

У свої намірах отримати посвідку на 2 роки проживання в Україні іноземний інвестор має врахувати безліч нюансів. Без знання українського законодавства,  релевантного досвіду і уявлень про роботу бюрократичного механізму не обійтись на шляху до мети. Інакше можна досягти небажаного ― отримати відмову через неточності, помилки у документах чи порушений порядок.

Ви вчините правильно, звернувшись за компетентною порадою до юристів компанії «Статус Ко». Високий рівень кваліфікації, значний досвід у міграційному праві, застосування індивідуального підходу до вирішення потреб кожного клієнта ― це основні принципи роботи компанії. Ми надаємо допомогу і консультуємо з усіх питань, які стосуються міграційних процесів, зокрема імміграції.

Іноземний клієнт, який планує стати громадянином нашої держави, а поки хоче оформити тимчасову посвідку на підставі інвестиції, отримає вичерпні консультації та супровід на всіх етапах:

  • допоможемо створити і зареєструвати компанію чи підприємство;
  • проконтролюємо реєстрацію інвестицій у Міністерстві економіки;
  • оформимо пакет документів для отримання дозволу на працевлаштування директору компанії;
  • забезпечимо подання документів у ДМС;
  • проконсультуємо у випадку купівлі нерухомості і підготуємо всі документи для її придбання;
  • за потреби організуємо юридичний супровід як діяльності компанії клієнта, так її ліквідації з поверненням вкладених коштів.

Ми готові допомогти.

Потрібно лише зателефонувати за розміщеним на сайті номером.

Наш імміграційний адвокат дасть вичерпні відповіді на питання, які вас хвилюють.

Чекаємо на ваш дзвінок.

 

Залишіть Ваші дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом





    Залишіть Ваші дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом




      Залишіть Ваші дані і ми зв'яжемося з Вами найближчим часом





        error: Content is protected !!